– pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience adresowany do przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów działów marketingu i obsługi klienta, specjalistów ds. marketingu a także doradców marketingowych, czy strategicznych i oczywiście CX managerów. Wśród prenumeratorów znajdują się m.in. Allegro, ING, LINK4, LUX MED czy ECHO Investment.
– jeden z najstarszych (istniejący od 2004 r.) i najbardziej uznanych serwisów o tematyce marketingowych, wydawca drukowanego magazynu o tym samym tytule, organizator szkoleń marketingowych z najlepszymi specjalistami (na koncie blisko 20 000 przeszkolonych uczestników) i organizator największej polskiej konferencji marketingowej - I ❤ Marketing.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z konferencji X SUMMIT
Dostęp do platformy INSIGHT (3 miesiące): e-wydania magazynu „Customer Experience Manager” + archiwum + treści premium
WARTOŚĆ: 199 zł
Udział w afterparty + Open Bar
WARTOŚĆ: 350 zł
Duża paczka konferencyjna
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
WARTOŚĆ: 89 zł
Egzemplarz magazynu "Customer Experience Manager”
Egzemplarz wydania specjalnego magazynu "Customer Experience Manager+”
Egzemplarz magazynu „sprawny.marketing"
Aplikacja konferencyjna
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Mała paczka konferencyjna