Pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie i idące za tym diametralne zmiany zachowań konsumentów powodują, że menedżerowie Customer Experience i marketerzy głowią się, co mogliby jeszcze zrobić dla swoich marek, aby zwiększyć ich konkurencyjność. Odpowiedź jest prosta. Zrobić krok w kierunku Customer Experience, bez którego już niebawem trudno będzie budować przewagę konkurencyjną.
Customer Experience, w skrócie CX, zaś w tłumaczeniu doświadczenie klienta, to aktualnie jeden z najistotniejszych elementów budowania wartości marki i produktów. Przez CX rozumie się wszystkie doświadczenia klienta o charakterze poznawczym, emocjonalnym, sensorycznym i behawioralnym w kontakcie z firmą. A ponieważ - czego dowodzą liczne badania - powodzenie biznesu na rynku i jego zdolność do pomnażania zysków ściśle zależą od Customer Experience, firmy zainteresowane zbudowaniem silnej pozycji dążą obecnie do tego, aby doświadczenie klienta z ich marką miało maksymalnie pozytywny charakter.
Trudno dziś sobie wyobrazić firmę, która nie dba o Customer Experience, czyli doświadczenia swoich klientów, a także doświadczenia swoich pracowników, czyli Employee Experience. To bowiem klienci decydują dziś - na podstawie swoich doświadczeń z firmą - z którymi markami warto się identyfikować, a które pominąć przy wyborze produktów lub usług. Pracownicy zaś mają kluczowe znaczenie przy tworzeniu tych doświadczeń. Jednym słowem Customer Experience to trend XXI wieku!
Konferencja X SUMMIT to spotkanie praktyków, w czasie którego będzie okazja by posłuchać o najważniejszych kierunkach rozwoju Customer & Employee Experience, które każda ambitna marka powinna uwzględnić w swoim planie zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Prelegenci, osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu biznesowym, przestawią kluczowe trendy CX oraz ich konsekwencje dla firm.
– pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience adresowany do przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów działów marketingu i obsługi klienta, specjalistów ds. marketingu a także doradców marketingowych, czy strategicznych i oczywiście CX managerów. Wśród prenumeratorów znajdują się m.in. Allegro, ING, LINK4, LUX MED czy ECHO Investment.
– jeden z najstarszych (istniejący od 2004 r.) i najbardziej uznanych serwisów o tematyce marketingowych, wydawca drukowanego magazynu o tym samym tytule, organizator szkoleń marketingowych z najlepszymi specjalistami (na koncie blisko 20 000 przeszkolonych uczestników) i organizator największej polskiej konferencji marketingowej - I ❤ Marketing
– partner merytoryczny wydarzenia – firma badawczo-doradcza z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników. Firma z blisko 10letnim doświadczeniem na rynku oraz ponad 14 letnim w obszarze CX.
Rejestracja uczestników konferencji
Przywitanie gości i oficjalne rozpoczęcie konferencji
Pro-kliencka kultura organizacyjna i Employee Experience. Jak analizować doświadczenia pracowników i wykorzystać wnioski w strategii zarządzania doświadczeniami klientów?
Odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Strategia projektowania doświadczeń.
Nowa rzeczywistość po pandemii - przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online? Oczekiwania klienta versus praktyka firm.
Przerwa na kawę
Przywództwo i rola kadry zarządzającej a skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników.
CX a RODO. Jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane?
Przerwa obiadowa
Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała?
Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?
Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu. Jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego?
Przerwa na kawę
Doświadczenia klienta w Internecie - jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online? Podsumowanie badań, case study, trendy i kierunki.
ROI z CX - policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy. Jak tworzyć business case, jak badać skuteczność działań? Case study.
Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług? Case study.
Zakończenie konferencji